Alla inlägg den 17 april 2008

Av Nanna - 17 april 2008 11:57

Imorogon är det dags för psykologen igen

innan jag ska till henne ska jag träffa min psykläkare med...


Så nervös men vet jag förmodligen kommer må litet bättre åtminstonne under helgen efter det...


//Vi kan kalla mig Nanna

Av Nanna - 17 april 2008 11:49

Det är tyst omkring mig

lugnet är så stilla

natten sover tryggt

vaggandes, i andetagen 


Men inom mig är det krig

galenskapen, äter upp mig

jag är fast, bland alla upprepade

otrygga, panikångestexplosionerna


//VH





Av Nanna - 17 april 2008 11:39

Det är verkligen illa med isoleringen nu...

Varje telefonsamtal jag tar känns mera som en börda...


Jag är så fed up med mig själv att kvällarna är rent outhärdliga med ångest, så nära att börja göra mig illa igen...


Fy det här livet fungerar verkligen inte för mig...


Låg och lyssnade på mp3spelaren i mobilen igår har tankat ner

litet låtar från min tonårsskivsamling (lagligt också 15 spänn låten fyyyyy så dyrt)....

Låg och grät till samma låtar jag grät ångesttårar till då...


Jag minns jag tänkte livet är ett helvete och det kommer aldrig

bli bättre....Men alla vuxna sa att det kommer snart bli bättre...

De hade FEL-för det är likadant idag, fast värre....


Ingen sol på min himmel idag här är det orkan med stora hårda hagel, trots att solen i praktiken lyser och det är vårvarmt utanför...


Så är det, så blir det...

Och så får jag för mig att mina vänner är sura eller arga på mig...fast de bekräftar via sms eller telefonen (som jag inte ens orkar prata i...) att de inte är det...


Sedan blir jag avundsjuk när mina vänner hittar på roliga saker med andra vänner eller nya (eftersom jag inte är tillgänlig längre på samma sätt) och jag inte ens blivit tillfrågad....

fast det är klart de orkar väl inte fråga och alltid få ett nej antar jag....


Herrgud vilket patetiskt liv jag lever....såååååå trööööött pååååå miiiig sjääääälv. Ska kika på dåliga serier på tv och lägga patiens som vanligt...


Over and out for now!


//Vi kan kalla mig Nanna

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Tror du på gud?
 JA!
 NEJ!
 VET I NTE?
 Kanske
 Tror på något men vet inte vad?
 Jag tror hellre på mig själv
 Alll religion är skit!
 Jag tror nog inte på gud, men på änglar!
 Jag tror på ett liv efter döden , men kanske inte på en gud!?
 Tror på bibeln
 Tror på koranen
 Tror på gamla testamenetet
 Jag tror på annan reilgiion än dem du namt här!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
<<<
April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards