Alla inlägg den 16 april 2008

Av Nanna - 16 april 2008 11:28

Jag kommer att ta det väääääldigt lugnt idag, har asont i kroppen efter promenaden med bestarna (våra två livliga hundar) igår...


Varje ben i korppen värker betydligt värre än vanligt....så det blir stillasittande och lugnt leverne idag...också...


Jag har varit småfebrig och inte haft så mycket matlust sista tre-fyra dagarna och det är tvärtemot vad jag brukar göra med mina hetsätartendenser...vilket brukar betyda att jag är på G med ett reumatiskt skov...


När jag drabbas av ett reumtiska skov så tappar jag aptiten och tappa ca 10-15 kilo på ett par veckor, och allt jag äter rinner i princip rakt igenom mig...jag får feber och blir väldigt svag och får betydligt mera ont i kroppen ofta på ett ställe där det brukar bli inflammation...oftat en av mina armbågsleder då...efter det blir jag stillaliggandes med mycket ytrsel förmodligen till följd av att jag tappat för mycket energi på för kort tid...


Nu ringde min son från skolan han har lunchrast, de hade varit på fågelskådning på förmiddagen, lät trevligt ju!!


//Vi kan kalla mig Nanna

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Tror du på gud?
 JA!
 NEJ!
 VET I NTE?
 Kanske
 Tror på något men vet inte vad?
 Jag tror hellre på mig själv
 Alll religion är skit!
 Jag tror nog inte på gud, men på änglar!
 Jag tror på ett liv efter döden , men kanske inte på en gud!?
 Tror på bibeln
 Tror på koranen
 Tror på gamla testamenetet
 Jag tror på annan reilgiion än dem du namt här!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
<<<
April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards