Alla inlägg den 13 april 2008

Av Nanna - 13 april 2008 10:32

Vaknade med helvetisk värk i nacke, rygg armar men framför allt handlederna och fingrarna...Så jag skriver väldigt sakta pga värken nu...jo ,just ja, värk i huvudet och i huden med glömde jag ju...:/

Detrbetyder att bara underkroppen och magen är det jag inte har ont i...fast nu har jag även ont i knäna med när jag sitter här för då går knäna emot datorbordet och det räcker för att jag ska få ont...


Great, ännu en dag i värkhelvetet!


Fick just mess från en väninna jag inte messat med på länge,

hon undrade om jag ens levde...

Förklarade för henne att jag fått sociao fobi och knappt orkar

med några vänner alls...


Sedan ett mess till från en väninna som skrev hon har självmordtansar...vem har inte det typ dagligen? urk...


Det weirdaste är att jag inte bryr mig om jag dör, men är livrädd för att någon jag känner ska dö från mig, trots att jag knappt orkar ens prata med folk i telefonen längre....sjukt va?!


Ska spela kort med min man när han kommer in med hundarna från morgonpromenaden.

Det var en personal som jobbade extra där jag var inblagd nyss som lärde mig en patiens på två som tar runt en timma att knäcka ,skitkul faktiskt, distraherar ångesten duktigt bra eftersom det är en hel del moment att hålla reda på!!:)


Så e det, så blir det, så var det!

//Vi kan kalla mig Nanna



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Tror du på gud?
 JA!
 NEJ!
 VET I NTE?
 Kanske
 Tror på något men vet inte vad?
 Jag tror hellre på mig själv
 Alll religion är skit!
 Jag tror nog inte på gud, men på änglar!
 Jag tror på ett liv efter döden , men kanske inte på en gud!?
 Tror på bibeln
 Tror på koranen
 Tror på gamla testamenetet
 Jag tror på annan reilgiion än dem du namt här!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
<<<
April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards