Alla inlägg under juni 2008

Av Nanna - 8 juni 2008 08:36

känner igen känslan allt gör väl urk.

Samtidigt vet jag att just att ställa in medicinerna för någon

 som jag med biolär är det absolut svåraset tyvärr.Jag ät ju

 inte ens utskriven  ännu, utan har fått långa psermisioner

pga ovastående.


//Nanna

Av Nanna - 7 juni 2008 19:46

sömn, hur välbehövligt somhelst jue. Skönt, mår litet bättre nu.

/Nanna

Av Nanna - 7 juni 2008 16:18

ringde och pratade med dem.


De tror som jag att jag fick panikångesten av att det var så otäckt attt tappa all kontroll och attt jag samtisigt var långt hemifrån.


Pratade nog en 15 min med en bra manlig skötare.

*skönt*

Hoppas hoppas inte jag dipppar , orkar inte dippa redan igen......men måste ju orka i så fall.


//Nanna

Av Nanna - 7 juni 2008 16:12

av alla biverkningarna.

Var hos väninnan men hade glömt ta med biverkningsmeidicnen.


Resulterade i att jag itne kunde vara stilla och fick panik

för att jag itne hade kontroll på klroppen eller talet,

sluddradde som en full igen....*snyft*



Men tåraran kom först när jag kom hem, för

allt gick ändå bra för min man mötte mig halvägs hem

så det blev litet tlättare. Ca 45 min åkning mellan min

väninna och mig trots vi bor i sammma kommun.


Skkit viken jobbig dag, tror jag evetuellt är på väg att dippa

*livräddd*

vill inte ner i det där helbveteshålet redan igen ju!!!!!!!!!!!!


//Nanna

Av Nanna - 7 juni 2008 08:38

idag ska jag till min  nära väninna, har typ bt ra3 st nåra vänner här sedam jag flyttade reåm Småland, har varit så sjuk, svårt träffa folk då ju...blir kul, spela spel, praya skit och bata umgås.


MMMYYYYYYYYYSIGT JUE!!!!!!!!


//Nanna


Av Nanna - 6 juni 2008 16:32

Vi firar inte nationaldagen med att kika på flaggor och dylikt.

Jag älskar mitt land ,en tycker om Sverige varje dag int bara en viss speciell dag, that´s that!


//Nanna

 OBS! LÅÅÅÅÅÅÅÅÅNGT PS!*fnissar*

ps.Fast fira med att käa gott och roa sig, det gör vi givetvis!Det är ju faktiskt röd dag nu ju ändå, fast jag  tycker allt det är litet fånigt. Det blir ändå aldrigsom i Norge här i Sverige trror jag.

Möjligtvis om vi drabbas av krig och tar oss ur md segern i bhåll som Nrrmännen gjorde:) glad för deras skull där.ds

Av Nanna - 6 juni 2008 13:17

(ovesäntligt vetande...men ändå....så e det....:S )

1. Jag kan förlika mig med
att jag är en
storstadsfitta

Jag kan överleva
attt bo i en småstad
och kanske vara en snippa

jag tycker inte om att alltid
bo på landet, men kussimurra låter
ju till och med litet mysigt


''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''


2. Men inte framstjärt det är bara
inte jag! Stjärten är ju rumpan ju,
har inget med fram att göra allls

Till sist, jag vägrar vara en skäggbiff!
fy så otäckt, äckligt det låter
ser en hamburgare fylld med hår framför mig.

//VH = Nanna

Av Nanna - 6 juni 2008 10:08

ZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
zzz

zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzhar jag sovit!

Är det verkligen möjligt?

Gud s skönt"!!!!


/Nanna

Presentation

Omröstning

Tror du på gud?
 JA!
 NEJ!
 VET I NTE?
 Kanske
 Tror på något men vet inte vad?
 Jag tror hellre på mig själv
 Alll religion är skit!
 Jag tror nog inte på gud, men på änglar!
 Jag tror på ett liv efter döden , men kanske inte på en gud!?
 Tror på bibeln
 Tror på koranen
 Tror på gamla testamenetet
 Jag tror på annan reilgiion än dem du namt här!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards