Alla inlägg den 14 juni 2008

Av Nanna - 14 juni 2008 17:47

 *en stora blå droppne', kan du ta med till din hemsida,

om du har någon.Den symboliserar alla barns

lidanade i Världen.


 

//Kram Nanna

ps. Det verkar tyvärr som om jag inte kan få in bilden,

så trist.ds

Av Nanna - 14 juni 2008 17:14

Blir min mans bönbiffar med ris tilll idag *mums*

Är fortfarande låg och de ställer in och minskar en del beroendeframkallande piler som itne behövs på samma sätt längre:)


Jag hjar aldrig varit i riskzoonen för medicinberoende, tack gud föfr det. Tvärtom får jag ångest av att tvingas ta knark i psykpiller som är lagliga. Så om jag får mycket ångest ger de mig annnat nu:)


Däremot biverkningsmedicinen blro man psyk9sikt beroende av utan knark i. Dem är jag redan fast i...

Samma sak var det när jag rökte. JAg var mycjet mera psykiskt beroende än fysiskt. För modligen därför jag lyckades sluta ändå, för det är nog tuffare om man lixom mest är faast av nikotinet?!


//Nanna


ps. Imorgon ska vi raka bitvis på hundarna. ds



Presentation

Omröstning

Tror du på gud?
 JA!
 NEJ!
 VET I NTE?
 Kanske
 Tror på något men vet inte vad?
 Jag tror hellre på mig själv
 Alll religion är skit!
 Jag tror nog inte på gud, men på änglar!
 Jag tror på ett liv efter döden , men kanske inte på en gud!?
 Tror på bibeln
 Tror på koranen
 Tror på gamla testamenetet
 Jag tror på annan reilgiion än dem du namt här!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards