Alla inlägg den 4 juni 2008

Av Nanna - 4 juni 2008 18:48

ställde in mitt andra fikamöte med stödåersonen frn LPT. Dels har jag inte LPT men så var jag s trött med att vi vestämde tisdag kl 18 i stans största park:)

fika och filosofera under ett träd. Hur mysigt som helst ju!!!:)))


//Nanna

Av Nanna - 4 juni 2008 18:43

föstt till sdocialpsykitrin på kommunhuset på förmiddagen  100 frågor vad jag bahlver hjälp med, vd jag klarar av etc...uj uj alltid jobbigt ju.


Sedan läkar samta på avdelningen och kontaktmanna samta:)

han är för coool xteve*fnisssar*

Brukar säga på skämt för han är överallt och litet till att han får min plats aveter mig för han beter sig verkligen som en manisk pperson he he

så underbrtt rolig med.


Men sedan lär jag vara mör när jag kommmer hem och måste ta djuren en kortis. innan jag kan koppla av helt.


Lång tufff dag imrgon så e det!


//Nanna

Av Nanna - 4 juni 2008 18:41

i city:)

Har itne sett honom sedan bölopppet förra året.

 gott med kaffe oc litet uppdateringar på både från honom och från mig.

Min minibrorasa pappa, för vi har olika pappor vi.

//Nanna

Av Nanna - 4 juni 2008 07:25

Är en känd cellist i Sverige och också internationellt. Hans fru är en  känd operas¨å¨ngaeska. De sjöng och spelade på vårt bröllop(så vackert)

jag har inte träffat hoo, amsikte mot assitkesedan desss SAKNA!

ska bli s åho att se honom.


//Nannna

Av Nanna - 4 juni 2008 07:12

Först in till smältdegeln och fika med min yngsta lillebrors Pappa-, min styvfar. Fast morsan är omgift och tyvfar med:).

Jag ska minnsan köpamig en slush=typ milshake fast på krossad is och saft!


Sedm fika ikväll med min stödpersomn från når jag hade LPT

fast då fikar vi när mig inte mit i smältdegeln. Där jag bor har de ett uderbart kaffe 20 min bort, där ska vi fika! (man har kvar stöd personen 4 veckor efter LPT är bort, en del har det änny längre, verkar so mjag har turen att kunna få det. För vi säger bägge vi är gla attvi trffats äve att det var under trista förhållanden från början)


//Nanna

Presentation

Omröstning

Tror du på gud?
 JA!
 NEJ!
 VET I NTE?
 Kanske
 Tror på något men vet inte vad?
 Jag tror hellre på mig själv
 Alll religion är skit!
 Jag tror nog inte på gud, men på änglar!
 Jag tror på ett liv efter döden , men kanske inte på en gud!?
 Tror på bibeln
 Tror på koranen
 Tror på gamla testamenetet
 Jag tror på annan reilgiion än dem du namt här!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards