Alla inlägg den 9 juni 2008

Av Nanna - 9 juni 2008 08:43

med mens, urinväginfketion (VILKEN SMÄRTA AJ JU!)

så jag är låg idag med,,,hm....kanske därför ja gvarit låg sista dagarna, brukar bli  halvt själmordsbenärgen när jag har mens ju!


//Nannna

Av Nanna - 9 juni 2008 08:31

låg feber

jätteont när jag kissar och som en bonus kom mensen också.



Mensen har varit bort i ett halvår pga mitt hormonfel,

men när jag tapppar vikt som nu, så kommmer den tilllbaka. Innebär att jag nog bara har tiotalet kilo kvar till under hundra. LIte glädje i all smet och smärta.urk


Fast vi har inte skydd,, får bli avbrutet samlag och det vet

man ju hu säkert det är. NOT!


Funderar starkt på at sterilisera mig, för jag har ju både

psykiskt och fysiskt funktionshiner , och jag har min son.


Min man tycker det är sorgligt vi inte får gemensamma barn.

Han har inget barn förutom min son han blir som farsa där åt honom ju.


Men min man håller med om att jag nog bord göra

det 'schnippa' mig så jag slipper en tidig abort i stäillet,

gud så gruvligt! Klarar inte den tanken ens...*snyft*

värsta mardrömmen ju för mig som kristen, för vilken kvinna

eller man med för den delen som inte är kristen antar jag?!l


//Nannna

Presentation

Omröstning

Tror du på gud?
 JA!
 NEJ!
 VET I NTE?
 Kanske
 Tror på något men vet inte vad?
 Jag tror hellre på mig själv
 Alll religion är skit!
 Jag tror nog inte på gud, men på änglar!
 Jag tror på ett liv efter döden , men kanske inte på en gud!?
 Tror på bibeln
 Tror på koranen
 Tror på gamla testamenetet
 Jag tror på annan reilgiion än dem du namt här!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards