Alla inlägg under maj 2008

Av Nanna - 26 maj 2008 20:32

Sonenepå väg i flyget hem*snyft*

Och maken på väg hem för att firqa frösta bröllopsdaggen:))))

Vi ska ut och käka dyrt!!!


ses


//Ninaninaninaninninaninaninaninnaninninnaninaninana
ninannnaninnan

Dagens boktips, Eller kanske Nannna

Av Nanna - 26 maj 2008 16:13

Den firas ikväll efter gube nslutat jobbet och sonen flugit hem igen.


Det är så blanadad känslor, ledsen för att sonen åker igen, men samtidigt så lycklig vi klarade vårt förta år som gifta som varit såååååååå mardrömslikt med alla dödsfall och alla mina sjukdomar...BLÄÄÄÄÄÄ!

. Nu kan akkkt bara bli bättre för oss, det vet jag!!!!!

Det är jag helt övertygad om.


/Nanna

Av Nanna - 25 maj 2008 08:19

(Vilken tur det bara vara en dröm!!!!!!!)


Drömmer jag är på psyk inlagd.

Att mina bröst bärjar läcka mjölk.

Paniken, men också glädjen, spred sig i mig.

För jag älskar att vänta barn..satidgt vet jagh i drömmen att jag inte skulle klarara av en ny bebis, vakan  psykiskt eller fysiskt heller pga mitt höga blodtryck.


Jag var jättenervös inför labbsvaret som skickades iväg med ilfart.

Och också lättad att jag inte var gravid när det beskedet kom i drömmen.



**************************************************
***********************

Sj'lvanalys:

1.mentalsjukhus för at jag är inllagd nu igren,

2. Graviditet på grubnda v att jag köpte bebikläder till miutt syskonbarn och mitt kusin barn igår:/

3 det är sant ja s kulle inte kunna bära ett barn utan bli tvingad till abort om olyvvkan vore framme! Jag är ,manodepresiv och har högt  blotryck äter mediner för det.

4. Egemtllien slutade drömmen inte som en mardröm, men innan jag fick veta att jag inte var gravid varen riktig rysarea*juvva*


//Nanna 


Av Nanna - 25 maj 2008 06:27

Iilllbaks ikväl igenl.

Har haft första helgpermen sedan första maj när jag lades in...Hemma här har det varit uderbart nästan hela tiden. I alllfalll när man jämför med att sitta inlåst på psyk med en ny diagns som jagh inte ville ha eller behöver.:/



Fast jag ska som sagtr inte klaga ,det finns de soism har det etter värrre.

Mina 10 sjölvmordsdöda komopisar tex.*huvvva*


Ok de är död och har det ergis  kanonbra nu.

Men jag såg hur illal de anhöriga for. och jag tänker inte utsätta min familj för det  fasktiskt!BASTA!



Jag är frö nyfiken på livet fortfarande trots allt.

Eller som en klok man som heter Uggla en gång sa

"Varför ska man ta livet av sig, när man inte får höra snacket efteråt" :D


Smart och underbar man det där!!!))))))



//Ni na ni na ni na ni na Nanna

Av Nanna - 24 maj 2008 19:06

Nyttt färgval, bakgrundsbild och byte av dikt.

Känns gott!:)


//Vi kan kalla mig Nannna

Av Nanna - 24 maj 2008 18:56

Det är tufft att vara tonåring,

minns de åren som en ofta vaken mardröm...


Haft alvarligt långt samtal med sonen idag.

Han fyller 18 i Januari, när jag var i hans ålder

väntade jag redan honom...*ups*


Tur at vi kan prata om hans problem iallfall,

fast det vore tusen gånger bättre om han inga

problema hade . För jag är en så nervös hönsmammma

idag ju...:/ på gott och på ont givetvis!!!!!


//Vi kan kalla mig Nanna

Av Nanna - 24 maj 2008 15:05

Äntligen har jag köpt försenad 1 års present till mitt syskonbarn och till mitt kusinbarn. :)


Vi har en svindyr speicalklädesbutik mitt över gatan, de hade

rea nu. Så två små gulliga plag var för 550 bagis 50% rea.

Jag vet det är skitdumt, för jag kunde fått mycket mera på

tex henne eller kapahl.


Men min bror och hans fru och min kusin blir så glada när jag anstränger mig litet extra. För där de bor finns inte så många specialbarnklädesaffärer tyvärr.


//Vi kan kalla ig Nanna (för det heter jag också men inte som tilltals namnn + Mamma +Mormoar och Mammas kusin också :) )

Av Nanna - 24 maj 2008 11:39

1+1 är egentligen= 2

Men du och jag är ibland bara ett

Vi är båda hopplösa och jobbiga

Men jag tror det är det som gör att

vi ändå är som gjorda för varandra


På måndag firar vi ettårig bröllopsdag

Vi har haft ett tufft första år.

Med en masssa sjukdomar och flera dödsfall.


Nu kan det nog bara bli bättre tror jag?

1+1= 2 men jag hoppas få upppleva att det

blir ett istället mycket oftare.


Älskar dig min man, tack föt att du också älskar mig!


//VH Vi kan kalla mig Nanna


Presentation

Omröstning

Tror du på gud?
 JA!
 NEJ!
 VET I NTE?
 Kanske
 Tror på något men vet inte vad?
 Jag tror hellre på mig själv
 Alll religion är skit!
 Jag tror nog inte på gud, men på änglar!
 Jag tror på ett liv efter döden , men kanske inte på en gud!?
 Tror på bibeln
 Tror på koranen
 Tror på gamla testamenetet
 Jag tror på annan reilgiion än dem du namt här!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards